Afvikling af klubmesterskab 2019

19. september 2019 12:38 , af Jens Staadsen Petersen

Vedrørende klubmesterskaberne 2019:

Lørdag den 14. september afviklede GTK finalekampene i de forskellige puljer i klubmesterskabsturneringen. Midt i en regntid tittede solen frem i 2 dage, netop som de årlige finalekampe skulle afvikles. Humøret var højt, banerne var jævne og hårde, spillerne var stålsatte, og mange var mødt op. Taster Wine (ved Lars Wollesen) sponsorerede igen i år de mange fine vingaver til præmierne, samt fadøl til de tørstige. En stor tak sender klubben til Taster Wine for denne generøse gestus. Klubben var vært ved en grillpølse og en sodavand.

Der blev afviklet finalekampe i følgende puljer:

Herre single lettere øvede:

Christian Nikolaisen mod Paul Schubert (stand in for Leif Rosendahl). Klubmester blev Christian.

Dame double, motionsrække:

Birgitte schøning og Berit Duus mod Hanne Alnor og Rikke Quorup. Klubmestre blev Birgitte og Berit.

Herre-single motionsrække:

Claus Thomsen og Allan Jørgensen. Klubmester blev Allan Jørgensen.

Herre-double motionsrække:

Claus Thomsen og Erhard Auerback mod Lars Wollesen og Palle Høst. Klubmestre blev Claus og Erhard.

Mix double motionsrække:

Lars og Hanne Alnor mod Lars og Berit Duus. Klubmestre blev Lars og Hanne.

Herresingle åben række:

Jan Lohse mod Stefan Jørgensen. Klubmester blev Jan Lohse

Herre-double åben række:

Stefan Jørgensen og Lars Alnor mod Markus Saul og Jens Johansen. Klubmestre blev Stefan og Lars.

Mix double åben række:

Jah Lohse og Hanne Alnor mod Stefan Jørgensen og Birgitte Schöning. Klubmestre blev Hanne og Jan.

Nedenfor ses nogle billeder fra klubturneringen.