Banerne blev lukket ned

16. oktober 2021 11:33 , af Jens Staadsen Petersen

Hej tennisspiller

Så fik vi lukket banerne ned for i år. Bestyrelsen mødtes i onsdags for at tage reklamebannerne ned, lægge brædder på banerne og sætte plader for vinduerne. Nogle var mødt tidligt og havde startet på arbejdet i god tid. Det tog derfor ikke lang tid at foretage den nødvendige nedlukning. Efter nedlukningen holdt vi et kort bestyrelsesmøde.

Flaget tog vi også ned.

Jeg synes, at vi ud over de sædvanlige ting, så som at afholde klubmesterskaber og holde banerne i god stand, at vi i 2021 har fået lavet rigtig mange ting. Vi har bla. fået malet klubhuset, renoveret 2 af bænkesættene, afholdt rødvinsturnering og meget mere. Jeg vil derfor gerne takke alle bestyrelsesmedlemmer og medhjælpende spillere for deres store indsats og for de hyggelige timer, som vi har haft sammen.

Jeg ønsker også at fortælle, at vi var 14 spillere fra klubben, som torsdag den 7/10 deltog i et gratis paddel-arrangement i Sønderborg PadelClub. Fin opbakning til dette arrangement, synes jeg. Det er mit indtryk, at alle havde det rigtig sjovt, og at det bliver spændende, når vi får vores egen paddel-bane i Gråsten.

Men lad os så kigge lidt fremad. Vi står over vintersæsonen, og vi vil igen spille skumtennis i boblehallen. Herom kommer der en separat mail.

Inden jeg afslutter denne nyhedsmail, vil jeg gerne høre din mening om vort torsdagsspil. I bestyrelsen er vi enige om, at der har været for lille en opbakning til vort torsdagsspil. Hver torsdags i vores tennis-sæson, bortset fra juli-måned, har vi afholdt torsdagsspil. Men vi kan ikke fortsætte med at bede en person fra bestyrelsen om at møde op, når der ofte ingen spillere kommer. Vi har derfor overvejet at indføre en form for tilmelding. Hvad vi konkret gør, har vi endnu ikke besluttet, og derfor vil vi gerne høre, og du har nogle gode ideer til, hvad vi bedst gør.

Rigtig god weekend.

Jens Staadsen