Oprettelse af facebook-gruppe

29. januar 2019 23:49 , af Jens Staadsen Petersen

På bestyrelsesmødet den 21. januar blev der besluttet at oprette en facebook-gruppe, hvor man som medlem af GTk kan holde sig ajour med aktiviteter og nye tiltag. Foreløbing tæller gruppen kun en halv snes medlemmer, men det er tanken, at gruppen skal vokse sig stor, og at dette skal være et forum, hvor alle kan komme til ordet. Eksempelvis kan man her oprette et indlæg, hvis man leder efter nogen at spille med, eller hvis man har nogle nyheder / billeder, som man vil offentliggøre for de andre i klubben. Gruppens medlemmer kan kommentere alle indlæg, og det er tanken at facebook-gruppen skal bidrage til en mere aktiv klub, hvor alle kan føle sig hjemme og få en masse motion samt nogle herlige timer på tennisbanerne. Gå ud på facebook, søg på tennis og Gråsten. Når du har fundet gruppen anmoder du om at blive medlem. God fornøjelse i gruppen.