Gratis prøvetime til Padeltennis

12. september 2021 12:13 , af Jens Staadsen Petersen

Hej tennisspiller

Sønderborg PadelClub har tilbudt medlemmerne af GTK en gratis prøvetime, og giver os følgende datoer at vælge imellem: 29. september, 30. septeber, 5 oktober eller den 7. oktober. Alle dage fra kl. 18.30 til 20.

Samtidig kan jeg berette, at der arbejdes forsat videre med at få etableret en padelbane i Gråsten. Banen skal, efter hvad jeg har hørt, ligge bag ved klubhuset (på den gamel tennisbane). Efter forlydender er der fundet flere sponsorer, men der mangler stadigvæk en del for at byggeplanerne kan iværksættes.

Så hvis du har lyst til at undersøge, hvad det er for en sportsmulighed vi får i Gråsten en dag, så meld tilbage, hvilken af de 4 mulige dage, der passer dig bedst. Den dag med flest stemmer bliver den dag, vi tager asted.

Fredag den 18. september sender jeg dem et svar, og jeg vil derfor bede om at få en tilbagemelding inden da.

Jens S. Petersen