Nøgleudlevering og regler - Gråsten Tennisklub

Klubben har investeret i et NYT NØGLESYSTEM til både klubhus og baner.

De nye nøgler er nummererede systemnøgler som hvert enkelt medlem personligt skal kvittere for. Nøglen er KUN til personligt brug og må IKKE udlånes til andre.

Priserne er som følger:

1. 1 stk. nøgle til banerne og klubhuset koster i depositum 100 kr som skal betales kontant ved modtagelse af nøglen.
  2. Hvis du stopper med at spille tennis SKAL nøglen afleveres og du modtager naturligvis dit depositum retur.
  3. PAS PÅ din nøgle og husk at den kun er til personligt brug!

Fra opstarten af sommersæsonnen vil der hver torsdag være en repræsentant for bestyrelsen i klubhuset fra kl 19-20, hvor man også kan få udleveret nye nøgler efter ovenstående priser.

Nøgle til boldmaskine:

1. 1 stk. nøgle til skabet med bolde koster i depositum 100 kr som skal betales kontant ved modtagelse af nøglen.
  2. Hvis du stopper med at spille tennis eller ikke længere ønsker at have adgang til boldmaskinen (forhøjet kontingent) SKAL nøglen afleveres og du modtager naturligvis dit depositum på 100 kr. retur.
  3. PAS PÅ din nøgle og husk at den kun er til personligt brug!