Indmeldelse og betaling

Indmeldelse  og betaling:
Indbetal venligst kontingent på konto nr. 8010-1039172 med angivelse af navn/navne, fødselsdagsdato, mobil nummer, bopælsadresse og mail-adresse.
Inden du kan spille skal du oprettes i vores system så du kan book baner samt have en nøgle udleveret.
Send derfor gerne dine oplysninger på e-mail eller SMS til en fra bestyrelsen, eller mød op om torsdagen hvor der fra kl. 19 til 21 altid er en fra bestyrelsen tilstede i klubben.
Betal i god tid, hvis du vil være sikker på, at dit nummer er klar til sæsonstart, eller mød op i klubhuset og betal til bestyrelsen.
Kontingent:
Juniorer: Født 2006 eller senere                              300 kr.
Seniorer: Født 2003 eller før                                    600 kr.
Familie-/husstandskontingent:      Et familiekontingent gælder for familier med hjemmeboende børn under 18 år.    Pris: 1.000 kr.

Pluskontingent:
Et pluskontingent giver dig mulighed for frit og uden begrænsning at spille med 5-6 udvalgte gæstespillere på vore baner i Gråsten. Et pluskontignet koster
400 kr. oven i det almindelige kontingent. (samlet kontinget = 1000 kr)

Særkontingent:
For studerende eller tidligere medlemmer af klubben er det muligt at spille i sommerferien fra uge 27 til uge 33 for 200 kr.
 HUSK !!  Sidste frist for kontingentindbetaling er d. 25. maj 2024.  Det er derefter ikke muligt at booke baner via hjemmesiden.
UDLEVERING AF NØGLER SE UNDER PUNKTET NØGLER