Klubmesterskabs turnering 2020

16. maj 2020 13:39 , af Hanne Alnor

Hej Alle

Husk tilmeldning til årets GTK klumesterskabs turnering senest den 22. maj på opslagstavlen i klubhuset. Der er GRATIS at spille for klubbens medlemmer.

Som altid er der mange forskellige rækker du kan tilmelde dig i, så der er en række der også passer til dit niveau = sjove jævnbyrdige kampe. Er du i tvivl om hvilken række du skal tilmelde dig i, kontakt Hanne Alnor eller Claus Thomsen.

Husk at du kan tilmelde dig både til single, double og mix-double. Beskrivelse af rækkerne ser du i den vedhæftet pdf fil.

Mangler du en makker så skriv det evt. på hjemmesiden under partner-børs eller kom til torsdags samspil og forhør dig der.

Vi ser frem til en hyggelig turnering igen iår og som altid starter de indledende kampe allerede i slutningen af maj måned.

Med tennis hilsen

GTK