Nyt om klubturnering og træning m.m.

25. april 2021 09:52 , af Jens Staadsen Petersen

Klubturnering:

Traditionen tro, vil klubturneringens finalekampe blive afviklet i september. Selvom man ikke selv skal spille, er dagen en enestående lejlighed til at kloge sig lidt på tennisspillet og få en hyggelig snak med de andre fremmødte. Som sædvanlig vil der være fadøl, sodavand og pølser. Så sæt allerede nu et kryds i kalenderen, og mød op til et altid hyggeligt arrangement og nogle gode tenniskampe. Klubben sætter stor pris på dit fremmøde.

Tilmeldingsfristen for klubturneringen er den 21. maj. I kubhuset vil der blive ophængt lister, hvor du kan tilmelde dig i de sædvanlige rækker og niveauer. De indledende kampe (dvs. hovedparten af kampene) spilles i løbet af sommerperioden.

Træning:

I perioden onsdag den 12. maj til og med onsdag den 23. juni vil der være træning ved Preben Kønig. Fra kl. 18:00 til 19:30 træner de lettere øvede, og fra kl. 19.30 til 21.00 træner de øvede. I klubhuset hænger et opslag med nærmere oplysninger. Tilmelding kan foregå til Jens Staadsen på jenstaa@yahoo.com. Sidste frist for tilmelding til træning er den 9. maj. Du kan deltage for blot 100 kr.

Facebook-gruppe:

Hvis du vil holde dig orienteret om, hvad der rører sig i GTK, kan du med fordel melde dig ind i GTK's facebook-gruppe. Her kan du også selv lave oplæg og debattere emner, der interesserer dig.