turneringsplan GTK klubturnering 2020

25. maj 2020 21:15 , af Hanne Alnor

Hej Alle

Så er turneringsplanen klar og de indledende kampe kan nu spilles. Der er telefon numre på alle spillere, så fat telefonen og start med at få afviklet nogle af dine kampe allerede nu.Husk at få afviklet så mange kampe som muligt inden sommerferien starter så der ikke bliver for meget stress hen imod finaledagen. Der skal jo også være plads til at der kan komme perioder med regnvejr, hvor vi ikke kan spille.

Semifinaler skal afvikles senest den 6. September og alle finalekampe afvikles som vi plejer på finaledagen den 12. September 2020, hvor klubben byder på pølser, øl, sodavand & kaffe til en hyggelig dag for både publikum og spillere.

Turneringsplanerne bliver hængt op på opslagstavlen i klubhuset i morgen aften.

Husk at alle resultater skal noteres på listerne i klubhuset umiddelbart efter at kampen er afviklet.

Vi ser frem til at der igen iår bliver mange jævnbyrdige kampe og ønsker alle held og lykke med kampene.

Med tennis hilsen

Claus Thomsen og Hanne Alnor