Turneringsplan Klubmesterskab GTK 2019

26. maj 2019 17:08 , af Hanne Alnor

Kære Alle,

Se vedhæftet oversige over alle kampene der skal spilles i årets GTK klubmesterskabs turnering 2019.Vi hænger listerne op på opslagstavlen i klubhuset senest tirsdag 28. maj.

Vær opmærksom på reglerne specielt i motion herre single, hvor der er lagt op til at der spilles efter reglerne "No-ad".

Dvs. ved stillingen 40-40 spilles én afgørende bold, hvor modtager-siden bestemmer, om der serves fra lige eller ulige side.Hvis man aftaler det inden kampstart kan man også spilles uden reglen "no-ad", men er der uenighed SKAL der spilles efter "no-ad" systemet.

Derudover er der også indført tidsfrister i alle rækker for afvikling af indledende kampe (senest 25. august) og for semifinalerne (senest 8. september).

Vi håber at dette vil betyde at flere allerede nu og inden sommerferien får afviklet nogle af deres kampe. Der er flere som deltager i flere rækker, og der er mange kampe der skal afvikles.

HUSK: at resultatet skal skrives på listen i klubhuset umiddelbart efter kampen så vi alle kan følge med i forløbet.

Held og lykke med kampene og er der spørgsmål så er I velkommen til at kontake os.

Med tennis hilsen

Claus Thomsen & Hanne Alnor