Klubturnering 2023, Gråsten Tennisklub

Klubturnering seniorer: Som afslutning på sæsonen afholdes en klubturnering, hvor alle kan deltage. Der bliver lavet puljer både til turneringsspillere, motionister og vi afslutter med en finaledag med masser af socialt samvær. Vi vil igen i år invitere vores naboklubber til at deltage i vores klubmesterskab.
Sidste tilmelding er den 20. maj, og de indledende kampe forventes at starte allerede i uge 22.
Se opslag om klubmesterskabet i klubhuset.

Finaledagen bliver afviklet den lørdag den 16. september 2023 startende kl 10:00.

Noter dig allerede nu disse datoer i din kalender, så du ikke går glib af denne festlige afslutning på sæsonen.

Det er virkelig sjovt og mangler du en makker til en double, så forhør dig ved torsdagsspil om der er nogen der kan hjælpe med at finde en makker. Evt. kan du bruge facebookgruppen GTK - Gråsten Tennisklub til at forhøre dig, om der er nogen, som mangler en makker.