Hyggelig arbejdsdag i GTK

18. september 2021 16:35 , af Jens Staadsen Petersen

Lørdag den 18/9 kl. 9.30 mødtes vi 7 mand for at male klubhuset. (Jan Christensen kom dog lidt senere, men det skal han ikke høre noget for.)

På små 5 timer lykkedes det os at male hele klubhuset: (bortset fra et par m2 på bagsiden)

Vi var heldige med vejret, og alt var planlagt og tilrettelagt i forvejen. Alle mødte op med højt humør, og sjældent har jeg været med til så hyggelig en arbejdsdag.

Chefindkøber og handyman Benny Bruhn gav dog først tilladelse til at holde frokost præcis kl. 12. På det tidspunkt var vi hundesultne og næsten færdige med arbejdet. I frokostpausen fik vi smørrebrød fra Delikatessen og fadøl fra Taster Wines fadølsanlæg. Og Benny blev taget til nåde igen, da han hev en flaske hjemmelavet kastanjesnaps op af lommen, skænkede op for alle deltagere og på en anerkendelsværdig måde således købte aflad for sine synder.

Da vi var færdige med at male klubhuset, fik alle en t-shirt med klublogo som tak for indsatsen.

Sjældent har jeg deltaget i så hyggelig en arbejdsdag, og jeg glæder mig allerede til den næste arbejdsdag.

Nedenfor følger endnu et par billeder fra dagen.

Jeg vil gerne sige stor tak til alle deltagere for den flotte indsats.

Jens Staadsen