Klubben mangler en formand

25. februar 2024 09:30 , af Jens Staadsen Petersen

Hjælp!

Vores formand Jens Petersen har desværre valgt, at han ikke vil fortsætte som formand.

I bestyrelsen har vi forsøgt, både internt i bestyrelsen og eksternt, at finde en person, som vil være formand for Gråsten Tennisklub. Men uden held.

Vi har gennem en længere periode forsøgt at aflaste formandsposten, så der ikke er mange opgaver for formanden.

Formadens opgaver består i dag af følgende:

• Indkaldelse til generalforsamling og bestyrelsesmøder efter behov (der er ca. 3 bestyrelsesmøder pr. år)
  • Afholdelse af beretning på generalforsamlingen
  • Være officiel kontaktperson overfor omverden, så officiel post og henvendelser modtages. Disse kontakter videresendes så til relevante personer i bestyrelsen.

Selvom opgaverne kan synes overskuelige, har vi ikke været i stand til at finde en person, som vil være formand.

Vi appellerer derfor til, at der findes en person, som vil påtage sig opgaven, så vi på den kommende generalforsamling kan komme videre.

Hvis der er behov for yderligere informationer, eller hvis man vil melde sig som kandidat, kan formand Jens Petersen tlf. 91 15 20 48 eller kasserer Claus Thomsen tlf. 40 51 56 48 kontaktes.

HVIS INGEN FORMAND FINDES, HVAD SÅ?

Hvis vi ikke finder en formand på den kommende generalforsamling i slutningen af marts 2024, bliver næste punkt afholdelse af en ekstraordinær generalforsamling med det formål at nedlægge foreningen. Vi hverken kan, eller må, fortsætte driften af en frivillig forening uden formand.

KOM NU PÅ BANEN. DET KAN VEL IKKE VÆRE I NOGENS INTERESSE AT EN FORENING SOM HAR BESTÅET SIDEN 1928, BLOT SKAL LUKKE PÅ GRUND AF MANGEL PÅ EN FORMAND!

Hvis der ikke findes en løsning på generalforsamlingen, bliver vi nødsaget til at stoppe den planlagte klargøring af banerne og ikke starte sæson 2024 .